Monday 23 March 2015

Millest kirjutada, millest mitte

Ma olen tagasi! 
Esmalt tahaksin öelda, et võimatu on kõike siia kirja panna, mida ma mõtlen, tunnen, teinud olen ja mis juhtunud on. Seda on liiga palju, et ühte blogipostitusesse pressida ja liiga palju, et üldse sõnadesse panna ja kuidagi väljendada! 
Ma tahaks nii paljust kirjutada, aga ma teen seda nüüd järk-järgult, ning Teie - kallitte lugejate ideede, soovide ja ettepanekute järgi. Selles mõttes on nüüd kõik Teie kätes. Millest te lugeda ja teada soovite? Andke JULGELT teada. Kirjutage mulle facebooki, siia kommentaaridesse, aski - kuhu iganes. Mulle see on väga tähtis, et ma tean, et te tahate veel minu blogi lugeda. Ja natuke tähtsam on see, et millest. 
Ma muidu ausalt ei tea, millest siia kirjutada. Ma tahaks ja mul oleks seda lihtsalt nii palju. 
Tundke huvi, küsige, KÄSKIGE! Ehk saate, mida soovite! Ometi on mult palju küsitud, et kas ja kuna ma oma blogimisega jätkan. 

Ma vahepeal mõtlesin teha ühe anonüümse blogi. Sellise, kus ma saan vabalt oma jutustused kirja panna. Ilma, et keegi judgeiks midagi ja ilma, et keegi end puudutatuna tunneb. Mul on nii palju anda lugejatele. Mul on nii palju neid lugusid, millest teab vähem inimesi, kui mida kahel käel lugeda annab. Mul on nii palju tundeid, mida ma tahan välja lasta endast. Äkki kirjutan ma kunagi ühe raamatu. Siia ma ei saa neid asju kirjutada. Aga äkki ma siis tõesti kunagi jagan kogu maailmaga neid asju.

Igal juhul - andke teada, mida te minu blogist tahate ja ootate, pakkuge teemasid millest kirjutada, küsige küsimusi... Ma kuulan teid ära!  

No comments:

Post a Comment